2012. október 25., csütörtök

Néhány szó magamról


 "Amikor a világ annyira megváltozik, hogy már élni se lehet benne többet, az embernek csak egy menedéke marad. Hogy megalkossa a maga külön világát, és bekerítse azt az érzéketlenség láthatatlan kerítésével."




  Wass Alberttől származnak ezek a gondolatok, melyekről úgy érzem, rám is tökéletesen igazak. Sokszor érzem úgy, hogy ki kellene törnöm a "szürke hétköznapokból"; olyankor kialakítom a saját világomat, melyben minden úgy alakulhat, ahogy én szeretném. Gyakran saját magamat, a saját gondjaimat, vagy éppen boldogságomat is belefűzöm írásaimba, az pedig, hogy az én gondolataim, tapasztalataim írányítanak egy-egy történetet, teljesen megszokott nálam. 


 Néhány éve kezdtem "írogatni", és most, barátaim, családom ösztönzésére döntöttem úgy, hogy talán másokkal is megosztom ezeket a gondolatokat. Hátha vannak még, akik így gondolkodnak, ahogy én, akiknek talán öröm, megnyugvás, vagy akár remény lehet az írásom, akik magukra ismernek egy-egy történetben. 


 Általában rövid, néhány oldalas írásaim vannak, nagyobb lélegzetvételű veket -igaz belefogtam már többször-  nem készítettem eddig. Azt remélem, a blog működtetése másoknak, és saját magamnak is inspiráció lehet


 Minden gondolatot, ötletet, tanácsot szívesen várok, örömmel fogadok. Őszintén remélem, hogy hatással lehetek rátok, kedves olvasókra, és szeretettel, érdeklődéssel fogadjátok majd egy szárnyát bontogató fiatal írásait. 


Lilla Krigare

Fotó: Szalma Csilla 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése